trener osobisty
trener osobisty

Strona główna Plan treningowy
     Plan treningowy
Tagi : Plan treningowy na masę, Plan treningowy na rzeźbę, Plan treningowy dla kobiet

Dobry plan treningowy tak samo jak dieta musi być zaplanowany indywidualnie do możliwości fizycznych danego człowieka ! Inaczej wygląda trening w okresie budowania masy mięśniowej / siły od treningu na rzeźbę, poprawę kondycji czy treningowi wytrzymałościowemu. 

Każdy z wyżej wymienionych treningów różni się od siebie :
- długością treningu 
- rodzaj sprzętu
- kolejnością wykonywanych ćwiczeń
- intensywnością
- liczbą powtórzeń
- przerwą między seriami 
- oddychaniem
- rozciąganiem.

Inaczej plan treningowy wygląda dla osób z dużym stażem treningowym a inaczej dla osób rozpoczynających przygodę z siłownią, bardzo ważnymi czynnikami w układaniu optymalnego planu treningowego jest aktualne wytrenowanie, wzrost, waga, płeć, wiek.

Trening dla kobiet różni się znacznie od treningu jaki stosują mężczyźni. Są to oczywiście jedne z tysiąca zmiennych na podstawie których planuję się dobry plan treningowy !


        

Przed rozpoczęciem
planu treningowego na rzeźbę: 105kg.

Po zakończeniu
planu treningowego na rzeźbę : 80kg. 
           

Przed rozpoczęciem
planu treningowego na masę : 60kg.

Po zakończeniu
planu treningowego na masę : 80kg. 


Jeżeli nie wiesz w jaki sposób zaplanować optymalny plan treningowy zapraszam do współpracy !

 
Tagi : Plan treningowy na masę, Plan treningowy na rzeźbę, Plan treningowy dla kobiet

     czytan : 21324
Dokument bez tytułu



» Dieta odchudzająca
» Plan treningowy na masę / rzeźbę
» Trener osobisty poznań
» Trening spalania tkanki tłuszczowej
» Ćwiczenia na zgrabne uda i pośladki
» Trener personalny poznań
» Od czego zacząć odchudzanie ?
» Dietetyk Poznań
» Trening indywidualny poznań

Strona główna Plan treningowy